Ugrás a tartalomra

Erősségeink

Számíthat Ránk! Az AD Intrade Biztos szakmai hátteret AD 5 fő erősségével, melyek:

Szakértelem

Ügyfeleinket gyakran úgy „szereztük meg”, hogy amikor egy nagyon komplikált, már-már reménytelennek tűnő ügyben hozzánk fordultak, sikerült számukra egy olyan megoldást találnunk, amely komoly anyagi előnyökhöz juttatta őket. Vagy ami legalább ilyen fontos, hogy egy már elvesztettnek hitt pénzösszeget sikerült visszaszereznünk számunkra.

De ami talán még ennél is fontosabb, ügyfeleinket meg is tudjuk tartani. Erről semmi sem tanúskodhat jobban, mint az a tény, hogy az évek során egyetlen ügyfelünket sem veszítettük el.

Cégünk fő tanácsadója, Dr. Sándor János szakmai tudásának alapjait felsőfokú tanulmányai során szerezte, és majdnem három évtizedes aktív külkereskedői, vámszakértői és tanácsadói munkája során mélyítette el. Szakértői csapatát és nagy gondossággal választotta meg, a kollégák rendszeresen részt vesznek továbbképzéseken is.

Ügyfélkényelem

Cégünknél olyan munkarendszert dolgozunk ki, amely maximálisan ügyfélbarát, és teljes kényelmet biztosít ügyfeleinknek. Azon tevékenységekkel, amelyeket ránk bíznak, a mindennapok szintjén is tehermentesítjük őket:

  • Nem kell a papírmunkával törődniük,
  • Nem kell figyelniük a megjelenő új rendelkezéseket,
  • Nem kell a vámhivatalokba rohangálniuk,
  • Nem kell idegeskedniük hiányosan vagy pontatlanul kitöltött okmányok miatt,
  • Nem kell attól félniük, hogy nem jutnak időben egy importált áruszállítmányhoz,
  • Nem kell félniük, hogy szabálytalanságot követnek el
  • Sőt! Még külföldi partnereivel sem kell feltétlenül telefonon egyeztetnie, ha problémát kell tisztázni.

Ezt mi mind szívesen magunkra vállaljuk. Sőt, akár szívesen elmegyünk irodájába személyes egyeztetésre is. Nekünk a lényeg, hogy ügyfelünknek kényelmes legyen.

Költségmegtakarítás

Mi megtaláljuk, hogyan érhet el ügyfelünk költségmegtakarítást. Időről-időre ugyanis mindig születik egy-egye jogszabály vagy rendelkezés, ami alapján az importált árut az előzetesen kalkuláltnál sokkal kedvezőbb vámtétellel lehet majd elvámoltatni. Spórolunk cégének.

Ezen túl közvetett költségmegtakarítást is nyer ügyfelünk azzal, hogy:

  • Nem kell saját vámcsoportot fenntartania,
  • Nem kell bérköltséget és bérjárulékot fizetnie,
  • Nem kell a munkatársak részére helyet, íróasztalt, számítógépet biztosítania, plusz emellett mentesül rengeteg telefon- és utazási költség alól is.

Pontosság, precizitás

Szakterületünkön a vámügyintézésében, a vámpapírok és fuvarokmányok kitöltésében elengedhetetlen a pontosság és a precizitás, hiszen a helytelen kitöltés anyagi és időveszteséggel járhat, amit nem engedhetünk meg magunknak. Természetesen munkánkért felelősséget is vállalunk.

Gyorsaság

Tisztában vagyunk vele, hogy a piaci versenyt a minőség és az ár mellett gyakran a gyorsaság dönti el, és ezzel teljes mértékig lépést tudunk tartani.

Budapesten és a környékén bármely vámkezelési helyen még aznap, akár személyesen intézzük el a vámoltatást. Pontosan tudjuk, hogy az idő is pénz, és ügyfeleink nem engedhetik meg maguknak, hogy egy megrakott kamion várakozásra kényszerüljön vagy hogy az importáló cég ne tudjon idejében hozzájutni a behozott áruhoz.

A vámokmányok szakszerű, tartalmilag és formailag pontos kitöltésével:

  • Elérjük, hogy a vámszervek ne tapasztaljanak hiányosságot, és így ne éljenek „árumegállító” jogukkal,
  • Biztonságossá és gördülékennyé tesszük a vámkezelés folyamatát,
  • És elkerülhetővé tesszük a késedelmes teljesítéseket, felesleges állásdíjakat.

Elektronikus vámkezelő rendszerünk segítségével engedélyezett címzettként akár néhány perc alatt felszabadítjuk a külkereskedelmi szállítmányokat, és úgy tesszük lehetővé az áruval megrakott gépjárművek tovább haladását, hogy annak fizikailag nem is kell a vámhivatal területére beállniuk.

Ha mégis bármilyen probléma adódna, akkor ezt is könnyen és gyorsan kezelni tudjuk a vámszervekkel kialakított sokéves igen jó, napi kapcsolataink révén. Hiszen

  • A vámszervek bíznak bennünk,
  • Elfogadják a szakmai véleményünket,
  • És rugalmasságot tanúsítanak az esetlegesen előforduló kényesebb ügyekben.

Győződjön meg személyesen szakértelmünkről, kollégáink gyors és precíz munkavégzéséről, miközben akár az első perctől költségeket takarítunk meg cége számára. Kérje Ön is ingyenes vám vagy termékdíj tanácsadásunkat!