Ugrás a tartalomra

Vámügynöki tevékenység kiszervezése (outsourcing)

Napjainkban egyre több vállalat adja ki külső szolgáltató szakcégeknek azokat a munkákat, amik nem tartoznak a tevékenységükhöz, vagy annak szükséges rossz velejárói, vagy pedig speciális szaktudást igényelő voltuk miatt az azzal kapcsolatos felelősséget és terheket szívesebben ruházzák át egy külső szakértő partnercégre.

Cégünk kiemelkedően nagy gyakorlattal és kiváló referenciákkal rendelkezik komplett vámosztályok kialakításával, üzemeltetésével kapcsolatban, így szívesen átvállaljuk partnereink már meglévő (akár teljesen hatékonytalan vagy működésképtelen) vámosztályának rendbetételét és/vagy üzemeltetését, illetve vállaljuk teljesen új vámrészlegek, vámosztályok felépítését, a kezdeti rendszerkialakítással és szervezeti felépítéssel kapcsolatos terhek és nehézségek teljes átvállalásával együtt.

Outsourcing szolgáltatásunkkal megbízóink vámügynöki tevékenységeivel kapcsolatos problémáit megállapodástól függően teljes egészében vagy részlegesen átvállaljuk, így mi biztosítjuk a feladatok hosszú távú ellátásához szükséges feltételeket, mint például:

  • a magasan képzett vámszakember gárdát,
  • szükség és igény esetén akár a teljes informatikai infrastruktúrát (programrendszert, számítógépet)
  • az egyszerűsített vámkezelésekhez szükséges saját vámengedélyeinket
  • a munkavégzéshez szükséges gépjárműparkot, illetve
  • minden, a munka folyamatos ellátásához szükséges egyéb feltételt.

Ügyfelünk egy ilyen jellegű partnerkapcsolatban:

  • egyenletes minőségű, pontos, megbízható szolgáltatást kap
  • hosszú távon biztonságban érezheti magát azáltal, hogy az aktuális jogszabályoknak és előírásoknak megfelelő szakmai feladatvégzésre számíthat
  • a költségek kötöttek és előre tervezhetők
  • megszabadul egy olyan feladat elvégzésének felelősségétől, ami több oldalról is kritikus, hiszen szigorú hatósági előírások szabályozzák
  • a vámügynöki tevékenység annak kihelyezéssel vállalati fix költség helyett szolgáltatási díjként jelentkezik
  • cégünk a kockázatok egy akár jelentős részét magára vállalja
  • megszűnnek a munkaügyi problémák (szabadság, betegség, munkaerő felvétel)
  • cégünk átvállalja a dolgozók szakmai fejlődésének, továbbképzésének szervezését
  • csökken a kockázata annak, hogy a vámhatóság problémákat tár fel, illetve egy későbbiekben jelentkező, több éves utólagos ellenőrzés során is nyugodtak lehetnek.

Cégünk adott tevékenységet illetően nagyobb tapasztalattal rendelkezik, az adott feladat elvégzése fő üzleti tevékenységünk, ezért képesek vagyunk felépíteni és leghatékonyabban működtetni a vámügynöki szolgáltatást.